English  ::  Русский  ::  Українська
 
     
  Соцiальнi мережи  
     
     
 
Наша група ВКонтактi
 
     




РАСИ і КЛАСИ

У світі Lineage II існує п’ять рас:

* Люди (Human);
* Лісові Ельфи (Elf);
* Темні Ельфи (Darkelf);
* Умілі Гноми (Dwarf);
* Горді Орки (Orc);

Персонажі будь-якої раси, за виключенням гномів, можуть бути як воїнами, так і магами.
В Lineage II існує жорстка система класів (маг і воїн) і більш гнучка система підкласів. Попередньо вибравши расу персонажу, Ви зможете вибрати, ким будете грати – воїном чи магом. В подальшому, у Вас буде вибір, у якому напрямку розвивати свого персонажа.

Воїни – завжди будуть потрібні у цьому світі... Світ у якому є честь і безчестя, відвага і страх, життя і смерть. Їх сила і витримка, талант у використанні різних видів зброї і вміння носити важкі лати, завжди ставило воїнів на передні фланги в будь-якій битві. Величезний досвід проведення воїн зробив їх професіональними солдатами, які можуть вести бій у нерівних умовах і не лише виживати, а й одержувати перемогу. Їх чудова витримка веде воїнів і їх соратників до перемоги.

Воїни просто створені для ближнього бою. Граючи наодинці, воїн може просто трощити монстрів своєю зброєю, а в команді він не замінимий, як захисник, який може витримати величезну кількість ушкоджень. Воїн найбільше покладається на міцність власної броні і силу зброї. Також, по мірі розвитку і вибору підкласу, Ви зможете використовувати, відповідні вашому підкласу вміння (skills), які допомагають воїну у битвах.

Маги – без них не обходиться жодна рольова гра. Хоча маг має слабку статуру для переднього флангу і може витримати не багато ударів, але за допомогою свого інтелекту і могутніх заклять йому і не приходиться битися в ближньому бою. Замість ударів зброєю вони використовують більш руйнуючу силу думки, їх смертоносні закляття пробивають практично будь-яку броню, а деякі закляття можуть наносити шкоду одразу декільком супротивникам. Дистанція до ворога і швидкість виклику закляття також грають важливу роль для мага. Вдягнені вони в легкі ткані одіяння. Також, маги можуть викликати різних магічних істот.

По мірі розвитку Вашого персонажу, Ви зможете вибрати підклас, який передбачає мага-бійця і мага-лікаря. Також, залежно від вибраної раси, Ваш маг буде використовувати в закляттях силу різних стихій:

Людина – землю;
Світлий Ельф – воду;
Темний Ельф – вітер;
Орки – вогонь.

У кожної раси є свої переваги і недоліки. Вибравши шлях персонажу у грі, Ви вже не зможете звернути з нього. Лише, створивши нового персонажа Ви зможете змінити його професію.

     
  Статус серверів: