English  ::  Русский  ::  Українська
 
     
  Соцiальнi мережи  
     
     
 
Наша група ВКонтактi
 
     


Blacksun    Бібліотека    Міфи і легенди    Раси    Раса Дварфів


Раса Дварфів була створена Богинею Творення Ейнхазад і її другою дочкою Богинею Землі – Мафр. Після закінчення ери Гігантів, Дварфи залишилися в стороні від війни, в яку була втягнута решта рас. Натомість вони сконцентрувалися на бізнесі і вигоді. Інші раси вважали, що дварфи не повинні залишатися в стороні від загальної війни, і повинні зайняти чиюсь сторону. Багато дварфів постраждали від переслідування інших рас. Але, врешті-решт, завдяки умілим рукам і діловій кмітливості їх вплив розповсюдився на увесь континент.

Зріст дварфів від 4 до 4.5 футів, вони широкоплечі і коренасті, вага їх, в середньому, майже така ж, як і людей. Чоловіки дварфи помітно вище і важче ніж жінки дварфи. Жінки дварфи більше схожі на людську дитину, ніж на слабку половину раси дварфів. Вони мають рум'яні щоки і яскраві очі. Всі дварфи мають інфрабачення, яке дозволяє їм бачити в темряві на 60 футів. Шкіра дварфів - має сильну засмагу і злегка коричнева, волосся зазвичай довге чорне, сіре, коричневе або яскраво руде. Чоловіки дварфи дуже високо цінують свої бороди і ретельно за ними слідкують. Дварфи не люблять носити химерний одяг. Дварфи дорослішають приблизно у 50 років і живуть більше 400 років. Іздревна живщі в підгірному світі дварфи сильні, витривалі і наполегливі. Дварфи, по характеру, подібні до каменя, тверді і уперті, особливо коли справа доходить до суперечок, але в той же час дварфи люблять життя і завжди раді випити в компанії своїх друзів.

Дварфи живуть в багатих корисними копалини горах. Прагнуть селитися ближче до родовищ корисних копалини. Всупереч поширеній думці, не всі дварфи живуть під землею. У дварфів є і поверхневі поселення, жителі яких забезпечують підземних жителів їжею, а також забезпечують контакти з поверхневими народами. Що цікаво, в поверхневих поселеннях мешкає переважно молодь в рамках виконання обов'язкової для кожного дварфа двадцятирічної трудової повинності. Також на поверхні поселяються ті, кому з тієї або іншої причини сподобалася «служба».

Дварфи здавна відомі своїми військовими навиками, здатністю протистояти магії, знанням таємниць землі, умінням важко працювати і добре відпочивати за кухлем еля. Таємничі королівства дварфів, що знаходяться в глибинах гір, наповнені дивовижними скарбами, з яких дварфи роблять унікальні вироби. Дварфи народ не товариський, вони з підозрою відносяться до всіх незнайомців, але до тих небагатьох, хто заслужив їх пошану і довіру - вони щедрі і безкорисливі. Дварфи цінують золото, коштовності, прикраси, високоякісні вироби з дорогоцінних металів. По своїй натурі вони жадібні. У бою вони хоробрі, наполегливі і обережні, в них немає боязкості, але і зайва запальність те ж відсутня. Їх мета справедливість і торжество правосуддя, боротьба за це нерідко переростає в спрагу мести.

Одяг дварфів має тенденцію бути простим і функціональним. Вони часто носять земні тони, і їх тканина вважається грубою багатьма іншими расами, особливо людьми і ельфами. Дварфи зазвичай носять одну або більшу кількість коштовностей, хоча ці вироби не мають зазвичай великої цінності, і вони дуже показні. Хоча дварфи цінують коштовні камені і дорогоцінні метали, вони вважають за поганий смак хизуватися своїм багатством.

Дварфи - майстерні шахтарі. Хоча вони рідко продають дорогоцінні метали, і здобуті коштовні необроблені камені, дварфи – шахтарі, як відомо, продавали надлишки місцевим людським общинам. Дварфи також майстерні інженери і гарні будівельники, хоча вони працюють майже виключно з каменем, і деякі дварфи вельми часто працювали архітекторами для людей.

Дварфи найчастіше торгують закінченими товарами. Багато кланів працюють як ковалі, срібних і золотих справ майстри, зброярі, виготівники зброї, і огранники коштовних каменів. Вироби дварфів високо оцінені за їх майстерність. У людських общинах, ці товари часто вимагають ціни до 20% вище, ніж вироби зроблені місцевими майстрами. Багато людей все ще бажають сплачувати високу ціну за комплект броні або за меч зроблений дварфом. Люди знають, що дварф, що створив цей виріб, зробив його на свій термін служби, так що вони ніколи не хвилюватимуться щодо його зносу.

Будучи добре навченими майстрами, вони займають провідну позицію в таких областях як створення зброї, архітектура, скульптура і ювелірна справа. Вони так само володіють прекрасними бухгалтерськими здібностями і залучаються до бізнесу всюди на континенті. Практично, раса дварфів контролює економіку всього континенту.

Життєвий устрій

Загони завжди охороняють міста дварфів, а іноді дварфи також використовують тварин як охорону, або 2 - 8 бурих ведмедів або 5 – 20 вовків. Суспільство дварфів організоване в клани. Клан дварфів, що не живе в місті або шахті, подорожує поки не знаходить місце де він може розпочати видобування і торгівлю.

Клани часто селяться близько один до одного, оскільки вони зазвичай потребують однієї і тієї ж сировини для їх ремесел. Клани конкурують, але зазвичай не воюють один проти одного. Міста дварфів засновані, коли достатньо кланів поселяються в специфічному місці. Кожен клан зазвичай спеціалізується в специфічному ремеслі або умінні; молоді дварфи навчаються в ранньому віці майстерності в своєму клані (або, іноді, в іншому клані), вивчаючи торгівлю. Оскільки дварфи живуть дуже довго, учнівство займає багато років.

Дварфи також розглядають політичну, військову службу і торгівлю мистецтвом, так що солдати і політичні діячі зазвичай піддаються тривалому періоду учнівства перш, ніж стають професіоналами. Іншим расам, життя в межах цих міст могло б здаватися таким же твердим і незмінним як камінь, з якого зроблені будівлі дварфів. І це фактично так.

Перш за все, дварфи цінують громадський порядок. Ця любов до стабільності, ймовірно, прибуває від довгої тривалості життя дварфів, оскільки дварфи можуть спостерігати як речі, зроблені з дерева і інших мінливих матеріалів, розпадаються в межах єдиного терміну служби. Тоді не повинно бути дивно, що вони цінують речі, які не змінюються, і вони безперервно і важко трудяться, щоб зробити свої вироби красивими і довговічним.

Для дварфа, земля - це те, що можна любити через її стабільності, а море річ, яку потрібно зневажати і боятися, тому що це - символ змін.

Дварфи не моляться ніяким Богам, демонам або духам, у них немає ні храмів, ні священиків. Вони почитають Богиню Землі Мафр, але не вибудовують їй храмів і не поклоняються їй.

Дварфи говорять на власній мові, яка має свій алфавіт. Література дварфів має тисячолітній вік, в ній знаходяться історії королівств, описання епічних битв, пригоди і подвиги, що приходяться на цей чималий період. Дварфи знайшли корисним вивчити мови багатьох своїх союзників і ворогів. На додаток до їх власних мов, дварфи часто говорять на мові гномів, орків і спільній мові, яка часто використовується в торгових переговорах з іншими расами.

Початкове місто Дварфов – Dwarf Village.

ДВАРФИ ВОЇНИ (DWARF WARRIOR)

Воїни дварфи мають ті ж атрибути що і базові класи воїнів інших рас. На додаток до цього вони мають додаткові можливості в збиранні, створенні і комерції. Воїн дварф швидше оцінить якість меча свого супротивника, чим буде з ним битися. І, проте, вони уміють воювати. За тисячі років, що дварфи жили під землею, вони розвинули безліч навиків і спеціальних здібностей, які допомагають їм вижити.

Армії дварфів добре організовані і надзвичайно добре дисципліновані. Їх воїни зазвичай носять міцні, як камінь кольчуги (Heavy Armor) і несуть щити в битві. Склад озброєння типової армії дварфів: сокира (axe) і молоток (hammer), меч (sword) і спис (spear), жердина (pole arm). Жінки дварфи майстерні в бою і б'ються як чоловіки, якщо їх будинки атаковані. Ви готові стати найбільшим і багатющим комерсантом на континенті?

Вибравши клас Dwarven Fighter, і прокачавши свого персонажа до 20 рівня, Ви встанете перед вибором, яку першу професію хочете для свого персонажа.

Після 20 рівня Ваш персонаж може стати:

Барахольником (Scavenger);
Ремесленником (Artisan).

Але попереду Вас чекає друга і третя професії, яку Ви повинні будете вибрати персонажеві після досягнення 40 і 76 рівнів.

Якщо Ви вибрали шлях Барахольника (Scavenger), Ваш персонаж зможе стати:

Найманим Вбивцею (Bounty Hunter), потім Шукачем Успіху (Fortune Seeker).

Якщо Ви вибрали шлях Ремесленника (Artisan), Ваш персонаж зможе стати:

Військовим Ковалем (Warsmith), потім Маестро (Maestro).

Приємної гри і вірного вибору!

• Показники статів і характеристик приведені для персонажів 1 рівня з Chronicle 4: Scions of Destiny, одягнених в початкові речі і з початковою зброєю в руках.

     
  Статус серверів: