Стат |
Человек |
Эльф |
Тёмный Эльф |
Орк |
Дварф |
Камаэль |
Воин |
Маг |
Воин |
Маг |
Воин |
Маг |
Воин |
Маг |
Воин |
Мальчик |
Девочка |
HP |
126 |
98 |
113 |
95 |
107 |
95 |
141 |
104 |
133 |
104 |
103 |
MP |
38 |
88 |
39 |
88 |
39 |
87 |
39 |
89 |
39 |
38 |
52 |
CP |
50 |
49 |
45 |
48 |
42 |
47 |
70 |
52 |
93 |
52 |
51 |
Физ. атк. |
6 |
2 |
5 |
2 |
6 |
2 |
6 |
4 |
6 |
6 |
6 |
Физ. защ. |
75 |
52 |
75 |
52 |
75 |
52 |
75 |
52 |
75 |
75 |
75 |
Маг. атк. |
2 |
8 |
2 |
7 |
3 |
9 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
Маг. защ. |
47 |
54 |
47 |
54 |
47 |
53 |
48 |
56 |
48 |
47 |
48 |
Точность |
33 |
33 |
36 |
35 |
35 |
34 |
31 |
35 |
38 |
35 |
36 |
Крит. шанс |
88 |
40 |
92 |
41 |
91 |
41 |
84 |
41 |
43 |
90 |
92 |
Уворот |
33 |
28 |
36 |
30 |
35 |
29 |
31 |
30 |
33 |
35 |
36 |
Скор. атк. |
416 |
382 |
435 |
394 |
432 |
390 |
401 |
338 |
413 |
428 |
435 |
Скор. Магии |
213 |
333 |
249 |
386 |
226 |
316 |
226 |
259 |
203 |
213 |
213 |
Скорость |
126 |
121 |
143 |
126 |
139 |
125 |
124 |
125 |
125 |
137 |
140 |
СИЛ |
40 |
22 |
36 |
21 |
41 |
23 |
40 |
27 |
39 |
41 |
39 |
ИНТ |
21 |
41 |
23 |
37 |
25 |
44 |
18 |
31 |
20 |
29 |
28 |
ЛВК |
30 |
21 |
35 |
24 |
34 |
23 |
26 |
24 |
29 |
33 |
35 |
МДР |
11 |
20 |
14 |
23 |
12 |
19 |
12 |
15 |
10 |
11 |
11 |
ЖИВ |
43 |
27 |
36 |
25 |
32 |
24 |
47 |
31 |
45 |
31 |
30 |
ДУХ |
25 |
39 |
26 |
40 |
26 |
37 |
27 |
42 |
27 |
25 |
27 |
• Показники статів і характеристик приведені для персонажів 1 рівня із Chronicle 4: Scions of Destiny, що одягнені у початкові речі і з початковою зброєю у руках.
НР (health points) – максимальна кількість очок життя. Від цього параметру залежить, яку кількість ударів зможе витримати персонаж, перед тим як помре. При завантаженні інвентарю персонажа на 50% швидкість відновлення очок життя зменшується в два рази.
МР (magic points) – максимальна кількість магічних очок. Від цього параметру залежить, яка кількість заклинань або вмінь може використовувати персонаж. При завантаженні інвентарю персонажа на 50%, швидкість відновлення магічних очок зменшується в два рази.
СР (combat points) – Від цього параметру залежить живучість персонажу під час бійки із іншим персонажем. Тільки після того, як СР вичерпаються, у ігрового чара почне зменшуватися кількість очок життя (НР).
Р.АТК (physical attack) – Цей параметр впливає на кількість фізичного урону, який персонаж зможе нанести ворогу під час бійки, використовуючи звичайну атаку, при проходженні критичних ударів, при використанні вмінь, що наносять фізичний урон.
P.DEF (physical defense) – Цей параметр впливає на кількість фізичного урону, що отримує персонаж.
М.АТК (magic attack) – Цей параметр впливає на кількість магічного урону, який персонаж зможе нанести ворогу під час бійки, використовуючи магічні заклинання та при проходженні критичних попадань магією по противнику.
M.DEF (magic defense) – Цей параметр впливає на кількість магічного урону, який отримує персонаж.
ACCURACY – від цього параметру залежить частота успішних попадань по противнику.
CRITICAL – Від цього параметру залежить частота критичних попадань по ворогу.
EVASION – Від цього параметру залежить, наскільки часто ухилятися від ударів Ваш персонаж.
ATK.SPEED (attack speed) – Цей параметр впливає на швидкість нанесення ударів у ближньому бою, при стрільбі із лука або арбалета по противнику.
CASTING SPEED – Цей параметр впливає на швидкість виклику заклинання.
SPEED – Від цього параметру залежить швидкість пересування персонажу по суші та воді. При загрузці інвентарю персонажу на 66% і більше, швидкість пересування зменшиться у два рази або ж персонаж не зможе рухатися. Під водою швидкість пересування зменшується на 25%.
STR (strength) – сила, якою наділений персонаж. Цей параметр впливає на фізичний урон (P.ATK).
DEX (dexterity) – спритність, якою володіє персонаж. Цей параметр впливає на фізичний урон (P.ATK), швидкість нанесення удару (ATK.SPEED), частоту попадань по противнику (ACCURACY), частоту критичних попадань по ворогу (CRITICAL), частоту уворотів від ударів (EVASION), вірогідність попадання щитом по противнику, вірогідність проходження таких умінь як Mortal Blow, Backstab та схожих скілів.
CON (constitution) – витривалість та статура. Цей параметр впливає на максимальну вагу, яку персонаж може переносити (load), максимальну кількість очок життя (НР), швидкість відновлення очок життя, вірогідність впадання у шоковий стан (stun), вірогідність отримати рану, що кровоточить, запас дихання під воодю.
INT (intellect) – інтелект, яким володіє персонаж. Від цього параметру залежить магічна атака (M.ATK), накладання на ворога заклинання, що понижає його стати або магічний захист (дебафи).
WIT – розум, сила духа, що при суща персонажу. Цей параметр впливає на швидкість виклику заклинання (CASTING SPPED), шанс нанести заклинанням критичний урон по противнику. Також впливає на те, наскільки сильно персонаж зможе чинити опір заклинанням Hold, Sleep (усипляння), Paralyze (позбавляє можливості рухатися), Silence (позбавляє можливості визивати заклинання), Cancel (знімає заклинання на персонажі), Fear (нагнітає страх на монстрів і обертає їх у втечу).
MEN (mentality) – розумова сила, якою володіє персонаж. Цей параметр впливає на кількість магічного урону, який поглинає персонаж (M.DEF), максимальну кількість магічних очок (МР), опір отрутним заклинанням, шанс переривання заклинання під час атаки ворога.